Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Korres shower gel & body milk με βανίλια και κανέλα!























  Η άνοιξη έχει μπει για τα καλά, διανύουμε αισίως την Μεγάλη Εβδομάδα, και σε αυτό το ποστ θα γράψω για το shower gel & το body milk με βανίλια και κανέλα του Korres, που μόλις τα αγόρασα και τα μύρισα, μου θύμισαν Πάσχα!

  Η μυρωδιά τους είναι απλά εξαιρετική! Λατρεύω γενικώς την βανίλια και την κανέλα και ο συνδυασμός τους στα δύο αυτά προϊόντα κυριολεκτικά με ξετρέλανε! Τα είχα αγοράσει πριν 4-5 μήνες και όταν τα χρησιμοποίησα για πρώτη φορά, μου θύμισαν τόσο έντονα ανοιξιάτικες και Πασχαλιάτικες μυρωδιές, που αποφάσισα να τα  βάλω στην άκρη και να περιμένω υπομονετικά να έρθει η άνοιξη και το Πάσχα για να τα χρησιμοποιήσω. Φυσικά τώρα τα χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση!


     Το shower gel έχει πρωτεΐνες Σιταριού για ενυδατική δράση και το body milk έχει Αμυγδαλέλαιο, Αλόη, βιταμίνη Β5 και βούτυρο καριτέ που έχει αντιοξειδωτική δράση, και διατηρεί την φυσική υγρασία της επιδερμίδας . Η μυρωδιά του διαρκεί για αρκετές ώρες στο σώμα.

     Το shower gel μπορείτε να το βρείτε σε online φαρμακεία από 2,48 ευρώ τα 250ml και το body milk από 3,86 ευρώ τα 200ml.


3 σχόλια:

  1. μμμμμ τρελαίνομαι για την μυρωδιά/γεύση κανέλας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω και βανίλια και κανέλα και καρύδα, μου αρέσουν πολύ!!!

    http://beautytipsnreviews.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει το body milk αλλά το showergel είναι πραγματικά υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή