Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Jumbo Haul!


    Χτες πήγα στο Jumbo για να αγοράσω μικροπράγματα και Πασχαλιάτικα στολίδια, και ενώ είχα πει ότι δεν θα πήγαινα στο διπλανό κτήριο με τα ρούχα και τα καλλυντικά, τελικά δεν άντεξα, πήγα και αγόρασα μερικά πραγματάκια.


    Πήρα αυτό το μπλουζάκι επειδή μου άρεσε πολύ η στάμπα του και το βρήκα πολύ χαριτωμένο. Η γραμμή του είναι πολύ στενή, και ενώ φοράω νούμερο small, το αγόρασα σε large και είναι μια χαρά επάνω μου. Είναι σχετικά μακρύ, οπότε μπορεί να φορεθεί άνετα με ένα κολάν από κάτω. Η τιμή του ήταν 2,99 ευρώ.
    

     Αυτό το σορτσάκι μου άρεσε πολύ μόλις το είδα, είναι ανθρακί χρώμα και πρόλαβα το τελευταίο στο νούμερό μου. Πιστεύω θα το ευχαριστηθώ πολύ το καλοκαίρι. Εαν δεν χαλάσει με τα πλυσίματα θα αγοράσω σίγουρα και άλλα γιατί μου αρέσει πολύ το στυλ και η γραμμή του. Τιμή 2,99 ευρώ και αυτό.


     Πήρα επίσης αυτό το super bra, σε μπεζ χρώμα. Είχα πάρει το μαύρο πριν κανένα μήνα, δεν μπορώ να πω  ότι είναι το καλύτερο σουτιέν του κόσμου, για τα λεφτά του είναι αρκετά ικανοποιητικό, και έτσι το πήρα και στο άλλο χρώμα. Είναι 92% νάιλον και 8% ελαστάν. Το κακό του είναι ότι φεύγουν εύκολα από τη θέση τους οι βάτες που έχει μέσα. Με 2,99 που κοστίζει όμως, νομίζω πως αξίζει τον κόπο.


    Τέλος αγόρασα 2 πλαστικές θήκες για κραγιόν, μήπως και τακτοποιήσω με κάποιο τρόπο τα καλλυντικά μου τώρα που θα πάω σε καινούργιο σπίτι, γιατί προς το παρόν λόγω έλλειψης χώρου τα κραγιόν τα έχω σε ένα νεσεσέρ και κάνω δέκα ώρες να βρω αυτό που θέλω. Έχει 9 θέσεις το κάθε ένα και κοστίζει 1,99 ευρώ. 

2 σχόλια:

  1. Έσβησα καταλάθος το ποστ κ έσβησε και το ποστ σου beauty and the food beast. Σε ευχαριστώ για το με γειές! Αν πάρεις το μπλουζάκι, τσέκαρε καλά το νούμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γειααα :) Πάρα πολύ όμορφα και το μπλουζάκι και το σορτς. Το stand για τα κραγιόν σκεφτόμουν να το πάρω κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή