Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Syoss Deep Repair Hair Bath - Frezyderm Hair Repair Mask

 
   Τις προάλλες χάζευα τα καλλυντικά σε ένα μεγάλο σούπερ μάρκετ και το μάτι μου έπεσε στο καινούργιο σαμπουάν της εταιρίας Syoss. Να συμπληρώσω εδώ ότι δεν είχα δοκιμάσει ποτέ σαμπουάν της συγκεκριμένης εταιρίας και μιας και η τιμή του ήταν αρκετά προσιτή, αποφάσισα να το αγοράσω.


   Το χρησιμοποίησα την ίδια μέρα και μπορώ να πω ότι δεν έχω καθόλου καλές εντυπώσεις. Το μεγαλύτερό μου θέμα είναι ότι δεν κάνει αφρό. Τα μαλλιά μου είναι αρκετά μακριά, φτάνουν περίπου μέχρι το μέσον της πλάτης, και ενώ δεν ήταν βρώμικα, χρειάστηκε να τα λούσω τέσσερις φορές για να νιώσω ότι τα έπλυνα. Φυσικά τις τρεις πρώτες φορές η σαπουνάδα ήταν σχεδόν ανύπαρκτη. Την τέταρτη φορά δημιουργήθηκε επιτέλους αφρός, αλλά και πάλι δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Η αίσθηση που μου άφησε στο τέλος ήταν ότι τα μαλλιά μου δεν καθάρισαν καλά.

   Το σαμπουάν είναι χρώματος σαμπανιζέ και έχει αρκετά ιριδίζοντα στοιχεία, ενώ έχει μια ελαφριά αλλά απροσδιόριστη μυρωδιά όπου μπορώ να πω ότι και αυτή με άφησε αδιάφορη. Το έχω χρησιμοποιήσει ήδη δύο φορές και σκέφτομαι να το χρησιμοποιήσω κι άλλες μήπως και χρειάζεται μερικές ακόμα εφαρμογές για να "δράσει".

   Το Syoss Deep Repair Hair Bath μπορείτε να το βρείτε σε μεγάλη αλυσίδα Σ/Μ στην τιμή των 3,28 ευρώ τα 250ml.


   Η Hair Repair Mask for Dry Hair της Frezyderm, κυριολεκτικά με ξετρέλανε! Τα μαλλιά μου είναι ξηρά και ταλαιπωρημένα από τις συνεχείς βαφές και έψαχνα καιρό μια καλή μάσκα. Έχοντας δοκιμάσει αρκετές χωρίς τα επιθυμητά αποτελέσματα, είπα γιατί να μην δοκιμάσω ακόμα μία, και δεν το μετάνιωσα καθόλου!

   Ένιωσα τη διαφορά στα μαλλιά μου από το πρώτο κιόλας λούσιμο! Τα άφησε μεταξένια, σχεδόν δεν χρειάζονταν χτένισμα (όπως είπα τα μαλλιά μου είναι αρκετά μακριά και μπερδεύουν πάρα πολύ) και όταν τα στέγνωσα ήταν τόσο απαλά και λαμπερά όσο είχα να τα δω χρόνια! Για να μην "μιλήσω "για την τέλεια μυρωδιά καρύδας που αφήνει.

   Η μεταξένια αίσθηση και η λάμψη στα μαλλιά παραμένει μέχρι και τρεις μέρες μετά. Και η μυρωδιά το ίδιο, όχι τόσο έντονη φυσικά. Ίσως να κρατούσαν και παραπάνω αλλά λούστηκα πάνω στις τρεις μέρες. Είναι ένα προϊόν που θα αγοράσω ξανά σίγουρα!
 
    Την Hair Repair Mask της Frezyderm την αγόρασα από online φαρμακείο στην τιμή των 9,85 ευρώ τα 200ml.

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου