Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Garnier Olia!


    Ήθελα από μέρες να βάψω τα μαλλιά μου,(η ρίζα είχε φτάσει 3 πόντους!), έπεσα πάνω σε προσφορά της συγκεκριμένης βαφής, και είπα να την δοκιμάσω. Για την ιστορία να πω ότι χρησιμοποιώ το νούμερο 4.0 (καστανό).

      Είχε γίνει χαμός όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει, μιας και ήταν η πρώτη βαφή που αντί για νερό και αμμωνία ως κύρια συστατικά, είχε 60% έλαιο στη σύνθεσή της. Διαφήμιζε επίσης 100% κάλυψη των λευκών και μέγιστη απόδοση χρώματος. Χωρίς δεύτερη σκέψη λοιπόν, την αγόρασα.

     Καταρχήν, μου άρεσε πολύ η όλη συσκευασία. Μου έκανε εντύπωση το μαύρο χρώμα που είχαν τα γάντια  και τα κράτησα για να τα χρησιμοποιήσω και αλλού. Η κρέμα βαφή είχε ένα απαλό ροζ - μπεζ χρώμα και μύριζε τέλεια. Το κουτί δεν περιλαμβάνει απλικατέρ και η εφαρμογή της βαφής γίνεται με μπολ και πινέλο. Δεν ξέρω αν θα δημιουργήσει πρόβλημα σε κάποιες η έλλειψη απλικατέρ, αλλά για μένα που βάφω τα μαλλιά μου πάντα με πινέλο ήταν μια χαρά.

    Η βαφή ξεβγάζεται εύκολα από τα μαλλιά, αλλά και από το δέρμα αν τυχόν πέσει. Η κρέμα περιποίησης που μπαίνει στο τέλος επίσης μυρίζει τέλεια και κάνει τα μαλλιά σούπερ απαλά!

      Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη από την συγκεκριμένη βαφή. Η κάλυψη των λευκών όντως ήταν τέλεια. Σε κάποια σημεία υπήρξε ένα μικρό πρόβλημα, αλλά δεν είναι θέμα βαφής. Είναι σημεία που δύσκολα βάφεις σωστά αν φτιάχνεις τα μαλλιά σου μόνη σου. Η απόδοση του χρώματος είναι εξαιρετική! Είναι το καλύτερο καστανό που έχω βάλει ποτέ στα μαλλιά μου! Επίσης έγιναν σούπερ λαμπερά! Ελπίζω και η διάρκεια του χρώματος να είναι εξίσου καλή.


      Την Garnier Olia θα την βρείτε σε προσφορά σε μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στα 5,98 ευρώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου